České Radiokomunikace

Key Account Manager v ICT sektoru

Praha, Strahov
Chcete se připojit k dynamické společnosti, která stojí na pevných základech a tradici? Ponořit se do světa technologií a být součásti neustále se rozvíjejícího světa IT a inovací? Pak si pojďme promluvit! Hledáme zkušeného obchodníka, kterého baví velkoobchod, ICT technologie a vyjednávání nových zakázek. Budete součástí stabilního týmu, ve kterém uplatníte své dosavadní zkušenosti z oboru a kontakty, a který Vás rád provede specifiky našeho byznysu.

Jaká práce Vás čeká

  • Zodpovědnost za obchodní aktivity a splnění stanovených prodejních cílů u zákazníků, proaktivní podílení se na obchodním řízení zákazníků, být leaderem obchodního procesu
  • Kontaktování přidělených a aktivní vyhledávání nových potenciálních zákazníků v přiděleném regionu ČR
  • Plnění osobních prodejních cílů, nabízení portfolia služeb společnosti zákazníkům a snaha realizovat i velmi složitá řešení
  • Aktivní plnění úkolů spojených s plánovaným počtem schůzek u zákazníků a počtem předložených nabídek a dále s evidencí obchodních případů (akvizičních a retenčních)
  • Aktivní podílení se na obchodním plánování společnosti a zodpovědnost za přesnou predikci vývoje tržeb za odebírané služby u svěřených zákazníků v následujícím kalendářním roce i v delším časovém horizontu
  • Samostatná příprava prodejní prezentace, smlouvy a návrhy s cílem úspěšně uzavřít obchodní případy, při návrhu konkrétních řešení pro zákazníky úzce spolupracovat především s oddělením produktů a podpory prodeje
  • Předkládání návrhů na realizaci investičních a neinvestičních zakázek a zodpovědnost za dodržování stanovených procesů souvisejících se schvalováním jednotlivých obchodních případů uvnitř společnosti

Co od Vás potřebujeme

  • Znalost trhu telekomunikačních a ICT služeb a kontaktů ve středních a velkých společnostech takto zaměřených
  • Orientaci na trhu ve vztahu k velkoobchodním zákazníkům a poskytovatelům internetových služeb
  • Orientaci na plnění prodejních cílů, systematické plánování a organizace práce, proaktivní přístup k řešení vzniklých problémů, pečlivost
  • Schopnost budovat a rozvíjet efektivní vztahy se zákazníky, a to na všech úrovních (včetně vedení) s cílem zjistit a dlouhodobě uspokojovat potřeby zákazníků
  • Výborné mezilidské, komunikační a prezentační dovednosti
  • Prodejní, vyjednávací a argumentační schopnosti
  • Řidičský průkaz sk. B nutný pro výkon práce

Co jsme v CRA připravili pro Vás

  • Příjemné pracovní prostředí s téměř rodinnou atmosférou
  • Práci, kde můžete procesy a nástroje skutečně sami ovlivnit
  • Kombinaci práce z domu a z kanceláře
  • Systém volitelných zaměstnaneckých benefitů - přispějeme vám na sport, kulturu, relaxaci i zdraví
  • Odpočinek a zdraví je základ - proto u nás dostanete 5 týdnů dovolené a k tomu 5 dnů zdravotního volna
  • Stravenky v hodnotě 200 Kč / den
  • Samozřejmostí je notebook, mobil a všechno, co potřebujete k práci
  • Volnočasový park Ladronka v těsném sousedství
  • Pohodlné parkování přímo v areálu
Budeme se na Vás těšit
Kristýna Špaňhelová
Kristýna Špaňhelová
HR Business Partner