České Radiokomunikace

Specialist/ka administrativně technické podpory

Praha, Strahov
Možná nás znáte jako technologickou společnost, která umožňuje našim zákazníkům kvalitně doručovat mediální obsah, služby jedinečné na trhu jako streaming, OTT, HbbTV, Červené tlačítko a jako poskytovatele připojení firem k Internetu a do firemních sítí. Naše portfolio je ale mnohem širší. Jsme lídrem v oblasti virtualizačních technologií a cloudových služeb, nabízíme profesionální hosting, máme vlastní datová centra, vyvíjíme IoT řešení. Zkrátka převádíme technologické trendy do inovativních mediálních, telekomunikačních a IT infrastrukturních služeb. Jsme součástí Cordiant Digital Infrastructure Limited, velké rodiny v oblasti základní infrastruktury digitální ekonomiky působící ve Velké Británii, Evropě a Severní Americe. Do týmu, který poskytuje administrativně-technickou podporu výstavby hledáme zástup za kolegyňku po dobu její mateřské a rodičovské dovolené:

Jaká práce Vás čeká

  • Poskytovat administrativně-technickou podporu spojenou s provozem služeb CRA interním i externím zákazníkům.
  • Zpracovávat reporty, backlogy a další back office týmu zřizování služeb.
  • Tvorba souhrnných rozpočtů investičních zakázek dle skutečnosti.
  • Ukončení zakázek informačním systému a předání k vyvedení do majetku.
  • Měsíční vypracování žádanek a kontrola investičních prostředku / fakturace externích firem.
  • Účtování interních výkonů na investiční zakázky.
  • Komunikace s externími dodavateli výstavby, logistikou a specialisty investiční výstavby.

Co od Vás potřebujeme

  • Prozákaznické myšlení - budete důležitou součástí týmu, který na Vás v mnohém bude spoléhat a půjdete za společným cílem.
  • Baví Vás komunikovat jak s kolegy tak externími stranami, nezaleknete se problematických situací.
  • Velmi dobrou práci s MS Office, zkušenost s tvorbou reportů.
  • Pečlivost, samostatnost, zodpovědnost.
  • Základní povědomí o účetnictví.
  • Základní znalost angličtiny.

Co jsme v CRA připravili pro Vás

  • Práci ve velmi stabilním oddělení s téměř rodinnou atmosférou.
  • Pokud budete pracovat v kanceláři, budete zde mít své stálé a klidné pracovní místo.
  • Flexibilní začátek a konec pracovní doby.
  • Občasný home office - tato práce jde dělat i z domu.
  • Pracovní jistoty: smlouva na dobu určitou po dobu mateřské a rodičovské dovolené s možností prodloužení, transparentní bonusové schéma.
  • Výhody pro zaměstnance: výběr benefitů z kafeterie, stravenky, parkování v areálu.
  • Odpočinek a zdraví: u nás máte 5 týdnů dovolené a k tomu 5 dnů zdravotního volna, k tomu volnočasový park Ladronka v těsném sousedství.