Specialist/ka administrativně technické podpory
Praha, Strahov
Možná nás znáte jako technologickou společnost, která umožňuje našim zákazníkům kvalitně doručovat mediální obsah, služby jedinečné na trhu jako streaming, OTT, HbbTV, Červené tlačítko a jako poskytovatele připojení firem k Internetu a do firemních sítí. Naše portfolio je ale mnohem širší. Jsme lídrem v oblasti virtualizačních technologií a cloudových služeb, nabízíme profesionální hosting, máme vlastní datová centra, vyvíjíme IoT řešení. Zkrátka převádíme technologické trendy do inovativních mediálních, telekomunikačních a IT infrastrukturních služeb. Jsme součástí Cordiant Digital Infrastructure Limited, velké rodiny v oblasti základní infrastruktury digitální ekonomiky působící ve Velké Británii, Evropě a Severní Americe.
Do týmu, který poskytuje administrativně-technickou podporu výstavby hledáme zástup za kolegyňku po dobu její mateřské a rodičovské dovolené:
Jaká práce Vás čeká
- Poskytovat administrativně-technickou podporu spojenou s provozem služeb CRA interním i externím zákazníkům.
- Zpracovávat reporty, backlogy a další back office týmu zřizování služeb.
- Tvorba souhrnných rozpočtů investičních zakázek dle skutečnosti.
- Ukončení zakázek informačním systému a předání k vyvedení do majetku.
- Měsíční vypracování žádanek a kontrola investičních prostředku / fakturace externích firem.
- Účtování interních výkonů na investiční zakázky.
- Komunikace s externími dodavateli výstavby, logistikou a specialisty investiční výstavby.
Co od Vás potřebujeme
- Prozákaznické myšlení - budete důležitou součástí týmu, který na Vás v mnohém bude spoléhat a půjdete za společným cílem.
- Baví Vás komunikovat jak s kolegy tak externími stranami, nezaleknete se problematických situací.
- Velmi dobrou práci s MS Office, zkušenost s tvorbou reportů.
- Pečlivost, samostatnost, zodpovědnost.
- Základní povědomí o účetnictví.
- Základní znalost angličtiny.
Co jsme v CRA připravili pro Vás
- Práci ve velmi stabilním oddělení s téměř rodinnou atmosférou.
- Pokud budete pracovat v kanceláři, budete zde mít své stálé a klidné pracovní místo.
- Flexibilní začátek a konec pracovní doby.
- Občasný home office - tato práce jde dělat i z domu.
- Pracovní jistoty: smlouva na dobu určitou po dobu mateřské a rodičovské dovolené s možností prodloužení, transparentní bonusové schéma.
- Výhody pro zaměstnance: výběr benefitů z kafeterie, stravenky, parkování v areálu.
- Odpočinek a zdraví: u nás máte 5 týdnů dovolené a k tomu 5 dnů zdravotního volna, k tomu volnočasový park Ladronka v těsném sousedství.