Key Account Manager v ICT sektoru
Praha, Strahov
Chcete se připojit k dynamické společnosti, která stojí na pevných základech a tradici? Ponořit se do světa technologií a být součásti neustále se rozvíjejícího světa IT a inovací? Pak si pojďme promluvit!
Hledáme zkušeného obchodníka, kterého baví velkoobchod, ICT technologie a vyjednávání nových zakázek. Budete součástí stabilního týmu, ve kterém uplatníte své dosavadní zkušenosti z oboru a kontakty, a který Vás rád provede specifiky našeho byznysu.
Jaká práce Vás čeká
- Zodpovědnost za obchodní aktivity a splnění stanovených prodejních cílů u zákazníků, proaktivní podílení se na obchodním řízení zákazníků, být leaderem obchodního procesu
- Kontaktování přidělených a aktivní vyhledávání nových potenciálních zákazníků v přiděleném regionu ČR
- Plnění osobních prodejních cílů, nabízení portfolia služeb společnosti zákazníkům a snaha realizovat i velmi složitá řešení
- Aktivní plnění úkolů spojených s plánovaným počtem schůzek u zákazníků a počtem předložených nabídek a dále s evidencí obchodních případů (akvizičních a retenčních)
- Aktivní podílení se na obchodním plánování společnosti a zodpovědnost za přesnou predikci vývoje tržeb za odebírané služby u svěřených zákazníků v následujícím kalendářním roce i v delším časovém horizontu
- Samostatná příprava prodejní prezentace, smlouvy a návrhy s cílem úspěšně uzavřít obchodní případy, při návrhu konkrétních řešení pro zákazníky úzce spolupracovat především s oddělením produktů a podpory prodeje
- Předkládání návrhů na realizaci investičních a neinvestičních zakázek a zodpovědnost za dodržování stanovených procesů souvisejících se schvalováním jednotlivých obchodních případů uvnitř společnosti
Co od Vás potřebujeme
- Znalost trhu telekomunikačních a ICT služeb a kontaktů ve středních a velkých společnostech takto zaměřených
- Orientaci na trhu ve vztahu k velkoobchodním zákazníkům a poskytovatelům internetových služeb
- Orientaci na plnění prodejních cílů, systematické plánování a organizace práce, proaktivní přístup k řešení vzniklých problémů, pečlivost
- Schopnost budovat a rozvíjet efektivní vztahy se zákazníky, a to na všech úrovních (včetně vedení) s cílem zjistit a dlouhodobě uspokojovat potřeby zákazníků
- Výborné mezilidské, komunikační a prezentační dovednosti
- Prodejní, vyjednávací a argumentační schopnosti
- Řidičský průkaz sk. B nutný pro výkon práce
Co jsme v CRA připravili pro Vás
- Příjemné pracovní prostředí s téměř rodinnou atmosférou
- Práci, kde můžete procesy a nástroje skutečně sami ovlivnit
- Kombinaci práce z domu a z kanceláře
- Systém volitelných zaměstnaneckých benefitů - přispějeme vám na sport, kulturu, relaxaci i zdraví
- Odpočinek a zdraví je základ - proto u nás dostanete 5 týdnů dovolené a k tomu 5 dnů zdravotního volna
- Stravenky v hodnotě 200 Kč / den
- Samozřejmostí je notebook, mobil a všechno, co potřebujete k práci
- Volnočasový park Ladronka v těsném sousedství
- Pohodlné parkování přímo v areálu
Budeme se na Vás těšit
Kristýna Špaňhelová
HR Business Partner