České Radiokomunikace

Nové vedení obchodního týmu Českých Radiokomunikací podpoří dynamickou obchodní strategii

(Praha, 10. března 2008) – České Radiokomunikace se v rámci své dynamické obchodní strategie stále intenzivněji orientují na potřeby zákazníků. Individuální zákaznická řešení na míru přispěla k loňskému dynamickému růstu firemního segmentu, kdy za kalendářní rok vzrostly tržby tohoto segmentu o 25%. Do čela obchodního týmu telekomunikační divize Českých Radiokomunikací přicházejí čtyři noví manažeři, kteří budou tuto aktivní strategii nadále podporovat a rozvíjet. V týmu nové obchodní ředitelky Romany Pazderové se o firemní zákazníky stará Vladimír Michálek a o nepřímé prodejní kanály Marek Dvořák. Novým členem manažerského týmu je také Petr Lysický, který bude mít na starosti velkoobchodní prodej.

10. 03. 2008 - (Praha, 10. března 2008) – České Radiokomunikace se v rámci své dynamické obchodní strategie stále intenzivněji orientují na potřeby zákazníků. Individuální zákaznická řešení na míru přispěla k loňskému dynamickému růstu firemního segmentu, kdy za kalendářní rok vzrostly tržby tohoto segmentu o 25%. Do čela obchodního týmu telekomunikační divize Českých Radiokomunikací přicházejí čtyři noví manažeři, kteří budou tuto aktivní strategii nadále podporovat a rozvíjet. V týmu nové obchodní ředitelky Romany Pazderové se o firemní zákazníky stará Vladimír Michálek a o nepřímé prodejní kanály Marek Dvořák. Novým členem manažerského týmu je také Petr Lysický, který bude mít na starosti velkoobchodní prodej.

 

Romana Pazderová (41)

vystudovala zahraniční obchod na VŠE v Praze, absolvovala mimo jiné certifikovaný kurz Strategic Account Management v Bruselu. Svou profesní kariéru zahájila v oblasti personálního poradenství a prodeje rychloobrátkového zboží. V posledních sedmi letech však již působila v telekomunikacích, ve společnosti Eurotel řídila prodej do segmentu SME, prodej přes obchodní partnery a dealery a následně v Telefónice O2 působila na pozici ředitelky nepřímého prodeje a podpůrných služeb.

 

V Českých Radiokomunikacích má z pozice obchodní ředitelky na starosti novou strategii řízení prodeje firemním zákazníkům i domácnostem. Hovoří plynně anglicky, německy a rusky. Mezi její záliby patří cestování, poznávání exotických zemí i krásné přírody Čech a relaxace s rodinou.

 

Vladimír Michálek (35)

 

zahájil svou profesní kariéru v menší rodinné stavební a potravinářské firmě. V oblasti obchodu v oboru telekomunikací začal působit v roce 1996 ve společnosti Eurotel Praha, kde postupně sbíral zkušenosti na několika obchodních pozicích a vypracoval se až na pozici Národního manažera prodeje pro korporátní zákazníky. Ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic pracoval jako manažer prodeje pro korporátní klienty.

V Českých Radiokomunikacích působí Michálek na pozici Národního manažera prodeje pro korporátní zákazníky. Hovoří anglicky a rusky, je ženatý a má jedno dítě. Mezi jeho záliby patří kultura a ze sportu především golf, squash, cyklistika nebo floorball.

 

Marek Dvořák (34)

 

vystudoval v Praze Sdělovací techniku, obor telekomunikace. Profesní kariéru zahájil ve společnosti Eurotel v oddělení maloobchodních řetězců, následně vedl region nepřímého prodeje společnosti Contactel a zastával funkci obchodního ředitele komerčního call centra Communication One.

Nyní v Českých Radiokomunikacích zastává pozici Národního manažera pro nepřímý prodej. Hovoří anglicky a rusky, je svobodný. Jeho koníčky jsou sport, rybaření a motocykly.

 

Petr Lysický (29)

 

se pohybuje v oblasti telekomunikací již od roku 2002, nejprve ve společnosti GTS Czech a následně ve společnosti Sloane Park Property Trust na pozici obchodního ředitele a poté ředitele pro bussines development.

V Českých Radiokomunikacích nyní zastává pozici Národního manažera pro velkoobchodní prodej. Hovoří anglicky a německy, je svobodný. Mezi jeho záliby patří cestování a sport, především squash, cyklistika a lyžování.