České Radiokomunikace

Cloudové služby od CRA pomáhají zvládat nárazový vysoký provoz návštěvnosti

Cloudové služby od CRA pomáhají zvládat nárazový vysoký provoz návštěvnosti

Jeden z nejslavnějších českých fotbalových klubů, Sparta, má nové logo a nový design – tato zpráva proběhla v první polovině února snad všemi médii. S ohledem na situaci nemohla Sparta představit černé „S“ naživo jako obvykle, připravila ale pro zájemce živě přenášenou tiskovou konferenci, kterou odvysílala na svém webu. O představování nové vizuální podoby tradičního klubu byl veliký zájem, maxima přihlášených sledujících se pohybovala kolem hodnoty 3 500. Pro takový počet připojení v jednom okamžiku, a přesto plynulý a ničím nerušený zážitek z důležitého okamžiku, potřebovala Sparta kvalitní cloudovou infrastrukturu, a mohla se spolehnout na svého partnera České Radiokomunikace (CRA). Spolupráce v oblasti cloudu probíhá již druhým rokem a i s ohledem na zvyšující se  nutnost on-line řešení i tam, kde dříve byla běžná jiná forma komunikace, její význam roste. „Je pro nás důležité mít partnera, na jehož služby se můžeme spolehnout. Využíváme toho, že cloudové služby CRA jsou maximálně škálovatelné a umožňují nám zvládat nárazový vysoký provoz tak, aby naši partneři i příznivci byli spokojeni,“ říká Kamil Veselý, ředitel marketingové komunikace AC Sparta Praha.
 
CRA stavějí na svých zkušenostech z poskytování OTT, HbbTV a IoT služeb, které patří do cloudových škálovatelných aplikací. Zákazníkům tak poskytují služby na míru, podle jejich požadavků a ve vhodné kombinaci různých základních služeb. Podobné řešení, které CRA připravili pro AC Sparta, je vhodné i pro jiné typy aplikací, které rovněž evidují výkyvy výkonnostních potřeb – mediální domy a zpravodajské aplikace, eshopy apod. a potřebují, aby infrastruktura automaticky reagovala na nárůst či pokles a neztrácela při tom výkon.

Zdroje
Tisková zpráva: Sparta - Představujeme novou vizuální identitu