České Radiokomunikace přihlásily do soutěže IT PRODUKT 2009 službu Business WiMAX 5/5
(Praha, 4. května 2009) - České Radiokomunikace přihlásily do druhého kola soutěže IT PRODUKT 2009 službu Business WiMAX 5/5. Ta nabízí vysokorychlostní bezdrátové připojení k internetu a telefonní služby. Je provozována v licencovaných pásmech 3,5 GHz a nabízí dostupnost i tam, kde není metalické vedení, a to bez nutnosti přímé viditelnosti na základnovou stanici. Síť je zatím provozována pouze v Praze a je šířena ze 4 vysílačů.
04. 05. 2009 - (Praha, 4. května 2009) - České Radiokomunikace přihlásily do druhého kola soutěže IT PRODUKT 2009 službu Business WiMAX 5/5. Ta nabízí vysokorychlostní bezdrátové připojení k internetu a telefonní služby. Je provozována v licencovaných pásmech 3,5 GHz a nabízí dostupnost i tam, kde není metalické vedení, a to bez nutnosti přímé viditelnosti na základnovou stanici. Síť je zatím provozována pouze v Praze a je šířena ze 4 vysílačů.
Business WiMAX představuje nejmodernější variantu bezdrátového produktu se symetrickou přenosovou rychlostí 5 Mb/s. Výhodou je také nativní podpora QoS, nízká agregace 1 : 4, možnost připojení řádově několika desítek počítačů, až 40 současně vedených telefonních hovorů a nepřetržitý dohled. Zákazníkovi je také garantována dostupnost služby prostřednictvím SLA (Service Level Agreement). Dosah služby je do 15km od základnové stanice. Díky možnosti kombinace s dalšími produkty Českých Radiokomunikací je tato služba vhodným řešením pro komplexní zajištění telekomunikačních potřeb menších a středních společností. „Business WiMAX 5/5 patří k nejnovější službě Českých Radiokomunikací. Věříme, že díky svým parametrům a jedinečnosti řešení má WiMAX velké šance na dobré umístění v této soutěži,“ říká Marcel Procházka, Head of Business Development Českých Radiokomunikací.
Úspěšná Soutěž IT PRODUKT je pořádána již třetím rokem časopisem Computerworld. Cílem soutěže je vyzdvihnout produkty, které se významným způsobem odlišují od konkurenčních produktů stejných kategorií. Důraz je kladen především na pozitivní odlišnost od konkurence a přínos produktu pro zákazníka. Výsledky soutěže budou zveřejněny na přelomu května a června 2009.