České Radiokomunikace

České Radiokomunikace nově zajišťují datové služby pro mediální skupinu Lagardère Active ČR

Praha, 21. května 2012 - Společnost České Radiokomunikace, přední poskytovatel televizního a rozhlasového vysílání a poskytovatel telekomunikačních a ICT služeb, rozšířila stávající spolupráci se skupinou Lagardère Active ČR a kromě služeb rozhlasového vysílání poskytuje nově také datové služby, internet, serverhousing a faxmail.

21. 05. 2012 - Praha, 21. května 2012 - Společnost České Radiokomunikace, přední poskytovatel televizního a rozhlasového vysílání a poskytovatel telekomunikačních a ICT služeb, rozšířila stávající spolupráci se skupinou Lagardère Active ČR a kromě služeb rozhlasového vysílání poskytuje nově také datové služby, internet, serverhousing a faxmail.

Hodnota nové smlouvy je v řádu několika milionů korun ročně a byla uzavřena na dva roky. České Radiokomunikace získaly kontrakt díky nejlepší kombinaci nabídnuté ceny a kvality služeb.

„Společnosti Lagardère Active ČR, která je již naším významným zákazníkem v oblasti rozhlasového vysílání, jsme nabídli komplexní řešení umožňující flexibilitu pro další rozvoj. Zákazníkovi poskytujeme kromě již zmíněných služeb také službu Data Storage a zároveň v současné době jednáme o spolupráci v oblasti cloud computingu, kde již také probíhají první testy ,“ říká Martin Kult, výkonný ředitel pro obchod a marketing Českých Radiokomunikací. „Možnost nezávazného testování služby před jejím převedením do reálného provozu je další výhodou, kterou naším zákazníkům nabízíme a je z jejich strany velmi pozitivně přijímána,“ dodává Kult.

 

Mediální skupina Lagardère Active ČR provozuje v České republice skupinu rádií – Evropu 2, Frekvenci 1, rádio Bonton, Dance Radio a na Slovensku stanici Europa 2. Od roku 2008 navíc také rozvíjí internetové aktivity - hudební portál Koule.cz, web pro motoristy MOTOmail.cz a dětský web Pigy.cz. Součástí skupiny je také mediální zastupitelství Regie Radio Music (RRM), které patří mezi leadery na trhu, stejně tak jako stanice Frekvence 1 a programová síť Evropa 2. Značka Lagardère je součástí globálního holdingu se sídlem v Paříži, který kromě rádií zastřešuje také televize, nakladatelství, produkční společnosti, distribuční společnosti, internetové portály atd.

„Jak v průběhu tendru, tak při samotné implementaci služeb se projevila důkladná příprava, profesionální přístup a vysoká flexibilita Českých Radiokomunikací v tomto, pro ně novém, segmentu. I přes mírné počáteční obavy můžeme potvrdit, že i tento typ služeb umí České Radiokomunikace poskytnout na vysoké profesionální úrovni, říká finanční a provozní ředitel společnosti Lagardère Active ČR Miroslav Šimánek a doplňuje: „Nejdůležitějším faktorem však pro nás je vědomí a již i zkušenost, že dodávané řešení je technologicky robustní s dostatečnou kapacitou pro náš další rozvoj.“