hr-bg

Customer Success & Digital Marketing Specialist

Chcete se připojit k dynamické společnosti, která stojí na pevných základech a tradici? Ponořit se do světa technologií a být součásti neustále se rozvíjejícího světa IT a inovací? Pak si pojďme promluvit! V této roli se zaměříte na spokojenost našich korporátních zákazníků a budování dlouhodobých vztahů s nimi. Budete definovat a vylepšovat tzv. zákaznické cesty uvnitř naší společnosti. Stanete se průvodcem a poradcem našim zákazníkům především ve fázi on-boardingu a retence. Zároveň chceme portfolio našich zákazníků rozšiřovat a nacházet nové obchodní příležitosti, pro které využijete nástroje digitálního marketingu.

Jaká práce Vás čeká
  • Řízení vztahů s přidělenými zákazníky, což zahrnuje vedení on-boardingu, zajištění retence a vysoké úrovně spokojenosti
  • Budování kreditu důvěryhodného a strategického poradce, který pomáhá zvyšovat hodnotu našich produktů a služeb
  • Udržování a rozvíjení strategie zákaznické péče, definování osvědčených postupů a rozsahu zákaznické podpory
  • Efektivně se zákazníky komunikovat (často na úrovni vedení společnosti), porozumět jejich potřebám, být jejich kontaktní osobou, budovat důvěru a dlouhodobé vztahy
  • Ve spolupráci s obchodním týmem vytváření plánu schůzek s potenciálními novými zákazníky
  • Identifikace příležitostí k navázání vztahů s novými zákazníky
  • Akvizice nových zákazníků ve spolupráci s obchodním a marketingovým oddělením a telemarketingovým týmem
  • Identifikace potřeb výkonnostních kampaní a jejich příprava
  • Analýza a reporting realizovaných kampaní s cílem identifikovat oblasti ke zlepšení
Co od Vás potřebujeme
  • Nadstandardní komunikační dovednosti, schopnost iniciování změn v procesech napříč firmou a odděleními
  • Zákazník je pro Vás na prvním místě, dokážete porozumět jeho potřebám
  • Zkušenost v oblasti zákaznické péče získanou nejlépe na samostatné pozici oblasti Customer Support nebo ve vedení Call Centra
  • Velkou výhodou je zkušenost s on-line marketingem
  • Analytické a procesní myšlení, proaktivní přistup
  • Schopnost pracovat samostatně, stanovovat si priority a pracovat na více úkolech zároveň
  • Učit se rychle a s nadšením nové věci, sledovat trendy
  • Znalost AJ na dobré komunikativní úrovni
Customer Success & Digital Marketing Specialist

Co jsme v CRA připravili pro Vás

  • Příjemné pracovní prostředí s téměř rodinnou atmosférou
  • Práci, kde můžete procesy a nástroje skutečně sami ovlivnit
  • Kombinaci práce z domu a z kanceláře
  • Systém volitelných zaměstnaneckých benefitů - přispějeme vám na sport, kulturu, relaxaci i zdraví
  • Odpočinek a zdraví je základ - proto u nás dostanete 5 týdnů dovolené a k tomu 5 dnů zdravotního volna
  • Stravenky v hodnotě 150 Kč / den
  • Samozřejmostí je notebook, mobil a všechno, co potřebujete k práci
  • Volnočasový park Ladronka v těsném sousedství
  • Pohodlné parkování přímo v areálu

Jak probíhá výběrové řízení

Životopis

Pošlete nám CV. Bez něj to nepůjde ;) Potom už jsme na řadě my. Zavoláme vám a domluvíme si termín a místo, kde se potkáme.

První kolo

Pohovor se často protáhne. To proto, že vám při jedné návštěvě ukážeme všechno - budovu, openspace, chill-out zónu i váš stůl.

Druhé kolo

Druhé kolo výběrového řízení někdy není vůbec potřeba. Když ano, zpravidla se neformálně setkáte s celým týmem, ať víte, do čeho jdete.

Rozhodnutí

Vždycky dáme vědět, jak to dopadlo. Když si vzájemně padneme do noty, pošleme vám rovnou pracovní nabídku včetně mzdy a benefitů. Vítejte v CRA. :)